Seydişehir öğrencileri Konya’da düzenlenen resim yarışmasında başarıyla döndü
Seydişehir öğrencileri Konya’da düzenlenen resim yarışmasında başarıyla döndü
Müdürlüğümüz ile Konya Büyükşehir Belediyesi iş birliğinde düzenlenen “Avrupa Bisiklet Başkenti Konya Resim Yarışması” sonuçlandı.
Ortaokul 6. ve 7. sınıf öğrencilerine yönelik gerçekleştirilen yarışma; öğrencilerde bisiklet kültürünü geliştirmek ve sürdürülebilir ulaşım konusunda farkındalık oluşturmak amacıyla Konya genelindeki okullarda düzenlendi.
Yarışmada, İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve Konya Büyükşehir Belediyesi temsilcilerinden oluşan seçici kurul tarafından yapılan değerlendirme sonucunda ilk 30 eser belirlendi.
Yarışma sonucunda;
* İhsan Tekin Ortaokulundan Ünzile Firdevs Ban- birinci,
* Mahmut Esat Ortaokulundan Rahime Öykü Erman - ikinci olmuştur.
Dereceye giren öğrencilerimize bisiklet hediyeleri okullarında takdim edilmiştir.

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.


